Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Informacje

ilość odwiedzin obecnej strony: 835
ostatnia aktualizacja obecnej strony:
2015-06-18 18:26
ostatnia aktualizacja w BIP:
2018-05-19 18:54

Treść strony

SEKRETARZ GMINY- Elżbieta Zalewska

pokój nr 1

email: sekretarz@ugnowemiasto.pl

telefon (23)661 49 25

 

Sekretarz Gminy wykonuje wyznaczone przez Wójta zadania, zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, a w szczególności:

 

  1. Opracowuje projekty regulaminów Urzędu i kontroluje jego funkcjonowanie.
  2. Przedkłada Wójtowi propozycje dotyczące usprawniania pracy Urzędu oraz wdraża nowe metody zarządzania.
  3. Dokonuje kontroli wewnętrznej w zakresie organizacji i funkcjonowania stanowisk pracy w Urzędzie.
  4. Nadzoruje prawidłowy obieg, ewidencję i przechowywanie dokumentów.
  5. Ustala zastępstwa pracowników w czasie urlopu i innych nieobecności w pracy.
  6. Nadzoruje jakość i terminowość załatwiania skarg, wniosków  i interpelacji.
  7. Sprawuje nadzór nad przygotowywaniem projektów Statutów, uchwał Rady, zarządzeń Wójta i innych aktów prawnych.
  8. Koordynuje i wykonuje zadania związane z wyborami Prezydenta RP, do Sejmu  i Senatu RP, Wójta, samorządu gminy, powiatu, województwa, referendami ogólnokrajowymi i lokalnymi w ramach obowiązków urzędnika wyborczego.
  9. Koordynuje sprawy związane ze spisami powszechnymi - ludności,  rolnym itp.
  10. Przyjmuje ustne oświadczenia spadkodawcy.
  11. Sprawuje nadzór nad właściwą obsługą interesantów.
  12. Udziela informacji w zakresie załatwiania spraw i kompetencjach Urzędu.
  13. Nadzoruje przygotowanie informacji o gminie do Biuletynu Informacji Publicznej, na stronę internetową gminy i tablice ogłoszeń .
  14. Wykonuje zadania Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych.
  15.  Nadzoruje i wykonuje zadania z zakresu oświaty.
  16. Wykonuje inne zadania wynikające z poleceń lub upoważnień Wójta.

Sekretarz Gminy przyjmuje w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzina pracy urzędu.

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2015-01-06 20:28
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2015-06-18 18:26

Adres

Urząd Gminy Nowe Miasto

ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto
pow. płoński, woj. mazowieckie

NIP: 567-12-64-071
REGON: 000548330

Gmina Nowe Miasto

ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto
pow. płoński, woj. mazowieckie

NIP: 567-17-86-697
REGON: 130378284
Kod TERYT: 1420082

 

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 23 661 49 20 do 22
fax +48 23 661 49 23

Adres e-mail:
info@ugnowemiasto.pl

Strona internetowa:
www.ugnowemiasto.pl

Godziny

Godziny urzędowania

poniedziałek-piątek: 8.00-16.00

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.